Hoe ziet Ben van Dijk (Hoofdsponsor HVO) de Businessclub HVO

Toen uitzendbureau FULL-TIME in juni 1998 hoofdsponsor werd van HVO wist ik nog niet goed wat hiervan de gevolgen zouden zijn. Voorzichtig heb ik ingestemd met een contract voor 1 jaar met een optie voor nog 2 jaar.

Toen uitzendbureau FULL-TIME in juni 1998 hoofdsponsor werd van HVO wist ik nog niet goed wat hiervan de gevolgen zouden zijn. Voorzichtig heb ik ingestemd met een contract voor 1 jaar met een optie voor nog 2 jaar.
Laten we eerlijk zijn alleen geld weggeven kan aan iedereen. Al in het eerste jaar bleek dat sponsoring wel degelijk geld op kan leveren. Al heel snel leverde de naamsbekendheid enkele klanten op die FULL-TIME kenden door HVO. Bovendien kwamen er een aantal leden van HVO voor FULL-TIME werken. Redenen genoeg dus om het hoofdsponsorschap te verlengen.

Enkele jaren geleden werd de businessclub van HVO opgericht. FULL-TIME is ook daar direct lid van geworden. Door de diverse activiteiten die er georganiseerd worden leer je elkaar kennen. Inmiddels weet ik van de meeste leden wat hun bedrijf doet en in welke zaken zij gespecialiseerd zijn. Als er dingen besteld of gemaakt moeten worden kijk ik ook bewust of er leden van de businessclub zijn die datgene verkopen wat ik nodig heb.
Ik merk ook dat de andere businessclubleden ook bewust bij FULL-TIME uitzendkrachten vragen als zij die nodig hebben.
Ook voor de businessclub geldt dat door met de activiteiten mee te doen mijn netwerk vergroot is. De activiteiten die georganiseerd worden zijn altijd voor het businesslid én zijn of haar partner, dit maakt het gemakkelijker om er naar toe te gaan en bovendien gezelliger.

Er is geen reden meer om geen lid te worden en te blijven.
Ben van Dijk

Geef een reactie