Van Geel “tik’m in en CWO “wint”!

Zo’n 150 gasten zijn donderdag 30 januari naar de kantine van sv CWO gekomen om de start van de unieke actie “Tik ’m in en Win…!” mee te maken en uiteraard de hoofdgast van de avond Martin van Geel (technisch directeur van Feyenoord) te ontmoeten. De avond, welke onder leiding stond van Jan Dirk Stouten, ging van start met de voorzitter van de st. Businessclub CWO, Jeroen Onderdelinden. Jeroen vertelde onder meer over de grootste Businessclub van Vlaardingen, hiernaast werd door Jeroen de actie “Tik ’m in en Win…!” beschreven.

Een unieke actie waarbij men kans maakt shirtsponsor te worden van het eerste elftal. Men heeft hierbij de mogelijkheid om een certificaat te kopen (sponsor pakket) waarmee men kans maakt d.m.v. verloting 7 maart a.s. door Maes Notaris als één van de winnaars te worden getrokken. De prijzen zijn o.a. het shirtsponsorschap voor het thuis en/of uit shirt, maar ook een lidmaatschap aan de st. Businessclub CWO behoort tot de mogelijkheden.

Na Jeroen was het de beurt aan Ben van Dijk, trots voorzitter van sv CWO. Ben vertelde onder andere hoe hij als hoofdsponsor ooit voorzitter is geworden en als hoofdsponsor ook mooie zakelijke successen heeft behaald door sv CWO.

De hoofdgast van de avond Martin van Geel werd hierna het hemd van het lijf gevraagd, hierbij heeft hij stil gestaan bij de afgelopen jaren van Feyenoord en zijn visie naar de toekomst.
[singlepic id=230 w=320 h=240 float=]Samen met CWO trainer Danny Molendijk, kwam van Geel tot de conclusie dat de jeugd de toekomst heeft. Dit laatste is alleen mogelijk met goede faciliteiten en randvoorwaarden, deze kunnen bij CWO verder worden uitgewerkt met de opbrengst van deze unieke avond en actie!

De tussenstand van de opbrengst stemt de organisatie tevreden, echter verwacht men nog wel wat aanvullingen binnen te krijgen de komende dagen….

Geef een reactie